dermalogica | درمالوجیکا

dermalogica | درمالوجیکا

Dermalogica: بهترین محصولات و برند بررسی مراقبت از پوست

"توجه: سلام، من وب سایت http://skincareroutine.vcp.ir/ را ایجاد می کنم تا به مردم کمک کنم اطلاعاتی در مورد سلامت و زیبایی پیدا کنند


درمالوژیکا که در سال 1986 تأسیس شد، به سرعت در رتبه‌های جهانی زیبایی ارتقا یافت و به دلیل ریشه‌هایش در آموزش مراقبت از پوست، نه تنها به یکی از پرطرفدارترین برندهای مراقبت از پوست، بلکه به یکی از برندهای مورد اعتماد تبدیل شد. امروزه، هنوز هم یک برند حرفه ای مراقبت از پوست در سراسر جهان است که توسط بیش از 100000 درمانگر پوست در بیش از 100 کشور تبلیغ می شود.

در قلب خود، Dermalogica یک نام تجاری است که بر پایه آموزش بنا شده است. بنیانگذار جین ورواند (که اتفاقاً کتابی را در مورد سفر خود نوشت و سرشار از الهام از نحوه راه‌اندازی کتاب خود است) در سال 1983 با 2800 دلار و مأموریتی برای حمایت از این کتاب وارد لس‌آنجلس شد. نداشتن آموزش مراقبت از پوست در ایالات متحده اولین اقدام او ایجاد موسسه بین المللی پوست (IDI) در مارینا دل ری، کالیفرنیا بود، جایی که او آموزش های پس از فارغ التحصیلی را به درمانگران پوست دارای مجوز ارائه داد. این موسسه موفقیت آمیز بود و سه سال بعد در سال 1986، Wurwand خط مراقبت از پوست Dermalogica را راه اندازی کرد. در آن زمان، او بازاری را دید که تحت سلطه محصولات بیش از حد بسته بندی شده، پر از رنگ های مصنوعی، عطرها و محرک های بالقوه پوست بود، و از شانس استفاده کرد تا محصولاتی با تمرکز بر سلامت پوست تولید کند که استانداردهای بالای موسسه بین المللی پوست را تجسم می بخشد.

درمالوژیکا

بنیانگذار: جین ورواند، 1986

مستقر در: کارسون، کالیفرنیا

قیمت: $$$ (بیشتر محصولات 40 دلار و بالاتر هستند)

بهترین شناخته شده برای: مراقبت از پوست در سطح حرفه ای و رویکرد آموزشی

محبوب ترین محصولات: میکروفولیانت روزانه و پیش پاک کننده

برندهای دیگری که دوست خواهید داشت: Paula’s Choice، SkinCeuticals، Dr. Barbara Sturm

واقعیت جالب: PreCleanse می تواند برای از بین بردن آدامس از مو استفاده شود. روغن های موجود در PreCleanse پایه آدامس را جذب می کنند بنابراین آدامس به جای پروتئین های موجود در موهای شما به PreCleanse می چسبد.

تجربه Dermalogica بر اساس سه اصل اصلی هدایت می‌شد: آموزش، شخصی‌سازی، و لمس انسانی، که منجر به ایجاد یک خط همیشه در حال تکامل از محصولات مراقبت از پوست با درجه حرفه‌ای همراه با آموزش و خدمات به درمانگران پوست و مشتریان شد. این به مصرف‌کنندگانی که از محصولات Dermalogica استفاده می‌کنند، این شانس را می‌دهد که بفهمند محصولشان چه می‌کند و چرا به پوستشان کمک می‌کند، و آن تماس شخصی و انسانی را که برند ارزشمند است، تقویت می‌کند.

یکی از کارشناسان شرکت Dermalogica توضیح داد که این برند هرگز به دنبال زیبایی، تجمل یا نازپروردگی نبوده است، بلکه به دنبال دستیابی به پوستی سالم با محصولات با کیفیت و مواد مورد اعتماد بوده است. «درمالوژیکا وعده‌های زودگذر درباره جوانی، کمال و مقام نمی‌دهد. بلکه این برند منحصر به فرد بودن پوست هر فرد و سفر آنها به سمت سلامت پوست را جشن می گیرد. برای این منظور، Dermalogica محصولات و دسته‌های مختلفی را برای مطابقت با نیازهای مراقبت از پوست منحصر به فرد مصرف‌کنندگان 16 تا 50 ساله ارائه می‌کند، از خط ClearStart متمرکز بر نوجوانان گرفته تا مجموعه ضد پیری Age Smart.

به خواندن محصولات مورد علاقه درمالوژیکا ادامه دهید.

نماد مراقبت از پوست OG دنیای زیبایی، Daily Microfoliant یک صورت واقعی در لوله است. این فرمول پودر به خمیر حاوی پاپائین، آنزیم لایه‌بردار قوی، و همچنین آنزیم‌های اسید سالیسیلیک و برنج است که پوست را تا حد کمال جلا می‌دهد، در حالی که اسید فیتیک، چای سفید و شیرین بیان تعادل و روشن‌کننده پوست، و بلغور جو دوسر و آلانتوئین قرمزی و قرمزی را کاهش می‌دهد. تحریک

این شوینده کف کننده اولیه و آزمایش شده صورت برای همه نوع پوست و شرایط عالی است. فرمول بدون صابون حاوی عصاره نعناع و اسطوخودوس مومیایی شده و همچنین کیلایا ساپوناریا با کف طبیعی است که به آرامی سموم، چربی اضافی و مواد زائد را از بین می برد و پوست را صاف و تمیز می کند.

روغن های پاک کننده وجود دارد، و سپس PreCleanse وجود دارد. این ماده ضروری دوبار پاکسازی به راحتی آرایش ضد آب، سبوم اضافی، کرم ضد آفتاب، آلاینده های محیطی و باقی مانده محصول را ذوب می کند و پوست را شاداب، تمیز و نرم می کند. حتی برای پوست های چرب نیز عالی است.

این برند این محصول را "نسل بعدی مرطوب کننده" خود می نامد و دلیل خوبی دارد، زیرا به نظر می رسد چندین محصول در یک محصول است. این محصول دارای پیشرفته ترین فناوری Active HydraMesh است که با جلوگیری از هدررفت آب ترانس اپیدرمی در سطح مولکولی، پوست را با 48 ساعت آبرسانی مداوم به پوست تزریق می کند. حاوی هیالورونیک اسید و عصاره گل خطمی، خیار و آرنیکا و همچنین ویتامین های آنتی اکسیدانی C و E است که رطوبت را حفظ کرده و از میکروبیوم پوست در برابر استرس های محیطی محافظت می کند.

این مرطوب‌کننده روزانه نرم‌کننده با وزن متوسط، بخشی از مجموعه Age Smart، کرمی عالی است که تمام پایه‌ها را پوشش می‌دهد. حاوی آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های قوی از چای سفید و همچنین پلی پپتیدها برای کمک به بهبود ظاهر پوست آسیب دیده از نور خورشید است و در عین حال طیف وسیع SPF 50 را ارائه می کند.

نویسنده مطلب: ادمین بیوتی

ادمین بیوتی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...